BeterLevenPraktijk
Time for other ways

BeterLevenPraktijk
Rust in je hoofd

Wat doet APS Micro-Electro Therapie?

APS Micro-Electro Therapie richt zich met name op de toename van ATP (oftewel Adenosinetrifosfaat).
ATP wordt ook wel de levensmolecuul genoemd. ATP is zo belangrijk omdat het ALLE lichaamsprocessen aanstuurt: Als we een arm optillen, wordt hiervoor ATP gebruikt. Als de darm, lever of de alvleesklier voor de spijsvertering zorgen, is hiervoor energie nodig in de vorm van ATP. Ook elke gedachte die door onze hersenen wordt geproduceerd, is afhankelijk van ATP als energievoorraad. Ook dieren en sommige planten hebben ATP nodig.

Hoe ouder we worden, hoe minder ATP ons lichaam aanmaakt. Vandaar dat jonge kinderen zo bruisen van energie! En als ze kwetsuren oplopen zijn die al snel genezen.....

Doordat we het APS-apparaat gebruiken en een lichaamseigen Actie Potentiaal nabootsen, wordt er heel veel energie vrijgemaakt door de vorming van extra ATP. Deze extra energie wordt door het lichaam benut om cellen te laten herstellen en in balans te brengen. Bij verbruik van deze energie zorgt de lichaamseigen pijnstiller adenosine, die in gebonden vorm overblijft, voor extra pijnstilling.

Een ander positief effect van APS Micro-Electro Therapie is terug te vinden in een versnelde afvoer van afvalstoffen in het lichaam dat ook bijdraagt aan minder pijn en de algehele conditie van het totale lichaam verbetert en zijn de behandelingen bovendien 100% veilig!! Daarnaast is ondertussen wereldwijd de werkzaamheid bewezen van APS Micro-Electro Therapie bij meer dan 85% van de cliënten!

Doordat er gebruik gemaakt wordt van een unieke vorm van microstroom heeft  APS Micro-Electro Therapie een sterk doordringbaar vermogen waardoor ook dieper gelegen gebieden in het lichaam goed te bereiken zijn. Hiermee onderscheidt  APS Micro-Electro Therapie zich ten opzichte van veel andere therapievormen en optimaliseert:

• Celcommunicatie
  • Eiwitsynthese
  • Ademhaling
  • Bloedsomloop
  • Spijsvertering
  • Bewegingen
  • Reductie van ontstekingen
  • Extra aanmaak van ATP
  • Aanzet tot regeneratie
  • Vrijmaken en afvoeren van afvalstoffen